GAZİANTEP ŞEHİTKAMİL İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ücretli Öğretmen Müracaatları

Ücretli Öğretmenlik İçin Aranan Şartlar Kılavuzda yer almaktadır.
Ücretli Öğretmen Müracaatları

 Ücretli öğretmenlik başvuruları 15/08/2017 - 04/09/2017 tarihleri arasında Müdürlüğümüzün internet sitesi üzerinden yapılacaktır.

 - T.C. Kimlik Numaranızı yazıp başvur butonuna tıkladıktan sonra gelen formu eksiksiz olarak doldurunuz. Formu doldurduktan sonra başvurumu kaydet butonu ile formu kaydediniz. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, başvuru formunun 1 defa kayıt edildikten sonra değiştirilememesidir. Bu yüzden formu eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurduktan sonra başvurunuzu kaydediniz.

 - Başvuruyu kaydettikten sonra Başvuru Gözlemle Bölümünden giriş yaparak açılacak olan dilekçede gelen bilgilerinizi kontrol ediniz. Eksik veya hatalı kayıt yaptınız ise Müdürlüğümüze başvurarak kaydınızın düzeltilmesini istemeniz gerekmektedir.

- Adayın başvuru işlemini en geç 04 Eylül 2017 Pazartesi günü 23:59´a kadar kadar sistem üzerinden yapılması gerekmektedir. İhtiyaç olması halinde ek başvuru işlemi için daha sonra internet sitemiz üzerinden duyuru yapılacaktır.

-Sistem üzerinden başvuru yapıldıktan sonra başvuru onayı için Müdürlüğümüze müracaat edilecektir. Başvuru onay işleminin en geç 06 Eylül 2017 Çarşamba günü saat 17.00´a kadar yapılması gerekmektedir. Aksi takdirde başvuru geçersiz sayılacaktır.

-Başvuru onay sürecinde Başvuru formunda yazılan bilgiler kontrol edilecek olup, vermiş olduğunuz bilgilerin teslim ettiğiniz belgelerle (Diploma, KPSS sonuç belgesi, Adli Sicil Kaydı, Askerlik Durum Belgesi) tutarsız veya ispatsız olması durumunda başvurunuz iptal edilecektir.

- Görevlendirme sonuçları; adayların başvuru sırasında vermiş oldukları cep telefonlarına sms olarak iletilecektir. Bu nedenle cep telefonu bilgilerinin doğru bildirilmesi adayın yararına olacaktır.

-Başvurular sadece internet ortamında yapılacaktır. Telefon veya e posta yoluyla yapılan talepler dikkate alınmayacaktır.

 

 


İSTENECEK BELGELER:

Başvuru Onay Aşamasında İstenecek Belgeler:
1-Diploma / mezuniyet / çıkış belgesi (Aslı)
2-Pedagojik formasyon veya yüksek lisans belgesi(Fen Edebiyat Fakültesi Mezunları İçin Varsa)(Aslı)
3-KPSS sonuç belgesi
4-Adli sicil kaydı (E-devletten alınacak)
5-Askerlik Durum Belgesi (E-devletten alınacak)

Görevlendirme Yapılırken İstenecek Belgeler:
1-Diploma / mezuniyet / çıkış belgesi (Aslı ve Fotokopisi)
2-Pedagojik formasyon veya yüksek lisans belgesi(Fen Edebiyat Fakültesi Mezunları İçin Varsa)(Aslı ve Fotokopisi)
3-Nüfus cüzdanın fotokopisi
4-Emeklilik kimlik kartı fotokopisi(Emekli öğretmenler için)
5-Varsa kurs,seminer belgesi
6-KPSS sonuç belgesi
7-Adli sicil kaydı (E-devletten alınacak)
8-Sağlık Raporu Tek Hekimden-Aile Hekimi
9-Askerlik Durum Belgesi (E-devletten alınacak)
10-Başvuru Gözlemle Ekranından Alınacak Çıktı(Dilekçe)    

Kılavuz İçin TIKLAYINIZ...

Başvuru Yapmak İçin TIKLAYINIZ...

                      

Yaprak Mah. Sinler Sk. No20 Şehitkamil Gaziantep - 0342 323 24 40

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.